Voetballer

19 jul 2020

Open brief aan de Davo leden

Wij, de selectiespelers van Davo, willen onze club terug. Wij willen de saamhorigheid terug. Wij zijn klaar voor Davo 2.0!!! U ook???? Wij, de selectiespelers van Davo, willen weer met plezier voetballen, we willen de gezelligheid terug in de kantine. De meesten van ons zijn opgegroeid bij Davo, onze vaders, opa's en grootvaders hebben bij Davo gevoetbald. Wij willen onze kinderen ook bij Davo laten voetballen. Davo is van ons, van alle leden, van ieder lid. De leden bepalen wat er met Davo gebeurt. U heeft ons lot en onze toekomst in handen. Wij willen de schouders eronder zetten. Zonder U lukt dat niet. Wij hebben nu uw steun nodig.
Davo heeft ons zoveel gegeven, laat 100 jaar voetbal niet verloren gaan. Wij hebben oorlogen en menig crisis doorstaan. Ook deze crisis kunnen we met z'n allen aan. Denk, Doe en Werk mee aan de toekomst van Davo. Wij werken aan een plan van aanpak, een nieuwe aanpak anno 2020, Davo 2.0.
Graag horen wij van een ieder van u een bericht, idee en/of mening. Dat kunt u sturen naar pdm_nr1@hotmail.com
Reageer a.u.b. voor 1 augustus 2020. Dan kunnen we voor aanvang van het nieuwe seizoen ons plan van aanpak presenteren.  Alstublieft, reageer nu het nog kan!!